ZASZYJ SIĘ Z RODZINĄ W LESIE

Ostatni weeked spędziliśmy w cudownym miejscu. Mogę przyznać, że jak do tej pory to jedno z najlepszych miejsc w Polsce, w których miałam miejsce nocować.

To był spontaniczny wyjazd, choć Leśne Apartamenty już trochę znałam, nie planowałam tego wyjazdu.

Tamten tydzień był okropny: deszcz, zimno i ponuro. Sprawdziłam pogodę na weekend i z radością zobaczyłam, że prawie wszędzie zapowiadają ocieplenie i słońce. W piątek rano jeszcze sprawdziłam prognozę na weekend i postanowiłam, że po południu jedziemy do Leśnych Apartamentów.

Zapakowałam parę rzeczy do jedzenia (w apartamentach nie ma opcji wyżywienia), spakowałam kilka rzeczy na przebranie i około 18 ruszyliśmy w drogę.

Podróż z Chrzanowa trwała 3 godziny. Część przez autostradę, a część już przez lokalne, mniejsze drogi, które są kręte, jednak uwielbiam je. Można podziwiać piękno natury, miasteczka i wioski przez które się przejeżdża.

Po przyjeździe przywitała nas Sabinka, która w Leśnych Apartamentach przyjmuje gości i dba o wszystko.

Idąc do naszego apartamentu szybko rzucałam okiem na cały dom i otoczenie i w moich oczach pojawiał się błysk i radość.

Apartament, był na najwyższym piętrze (bez widny ;). Dosyć spory, z aneksem kuchennym i dużymi oknami na las. Fantastyczny.

Widok z jednego okna.

Widok z drugiego oka.

Miśka od razu się zaaklimatyzowała, wybrała sobie swoje łóżeczko, cieszyła się nową poduszeczką i kołderką ;).

Trochę się rozpakowaliśmy i zeszliśmy na dół zobaczyć co jeszcze ciekawego znajduje się w domu.

W tzw. „piwnicach” po koli znajdowała się: bawialnia, pokój gier, biblioteka, jadalnia i kuchnia, z której wychodzi się na taras.

Bawialnia.

Biblioteka.

Sala do gier.

Jadalnia.

Kuchnia.

Cudowny taras.

Całe otoczenie domu to jeden wielki naturalny plac zabaw. Dodatkowo 3 domki jak z Bullerbyn, piaskownica, domek z tajemniczą salą na piętrze, miejsce na ognisko i wspaniały kawałek lasu z naturalnymi skarbami dla dzieci. Dodatkowo huśtawki, hamaki. Jest tyle atrakcji, że moja Misia nie wiedziała z czego skorzystać. Przez trzy dni miała coś ciekawego do odkrycia i zrobienia.

Domki z niespodziankami w środku ;).

Huśtawki w lesie.

„Ścianka do wspinaczki”.

„Sekretna sala na poddaszu”.

Miejsce na ognisko.

Dla rodziców są tarasy, hamaki, leżaki. Dużo zieleni, pachnącego lasu, świeżego powietrza, miejsc na  krótkie i dłuższe wędrówki.

Hamak.

Następny taras.

Leśna Droga.

Ogromnym zaskoczeniem było dbałość o detale,  o takie rzeczy, które, akurat w danym momencie są Tobie potrzebne i…w Leśnych Apartamentach są: wanienka dla dziecka, krzesełka do karmienia, ręczniki papierowe w aneksie kuchennym, gąbeczki, płyn do naczyń, pralka i kapsułki do prania, nie musisz też pamiętać o papierze toaletowym, też jest (może to Cię rozbawi, ale jak jeżdżę za granicę, gdzie wynajmujemy często świetne wille i domy, takich rzeczy nie ma, trzeba się zaopatrzyć).

We wspólnej kuchni na dole możesz odpłatnie kupić i zrobić sobie kawę, herbatę, kupić lokalne piwo. Jest też szafka, w której znajdują się różne przekąski, napoje i słodycze dla dzieci, gdyby była pilna potrzeba zakupu – uważam, że to jest świetny pomysł, ponieważ sklep jest oddalony parę minut jazdy samochodem.

Również w niedużej odległości jazdy samochodem jest wiele miejsc z dobrym jedzeniem. Najlepiej na miejscu pytać Panią Sabinkę, ona wszystko podpowie. Również dookoła jest wiele atrakcji.

My w szczególności polecamy:

Schronisko PTTK Jagodna – niezwykle  miejsce z przepysznym jedzeniem.

Wnętrze cudownie klimatyczne, obsługa przemiła, a jedzenie! Warte każdego grzechu, nawet dodatkowych kilogramów.
Jedna tylko przestroga: dania tak pyszne, że chciałoby się zjeść wszystko co jest w menu. Porcje są tak ogromne, że wystarczy tylko jedno danie!

Schronisko PTTK Jagodna.

Klimatyczne wnętrze.

Pyszne jedzenie – wielkie porcje.

Racuch z jagodami.

Przyznam, że my wiele nie zobaczyliśmy, pochodziliśmy za to po lesie, byliśmy na wędrówce w górach. Postawiliśmy na relaks, odpoczynek i naturę. Leśne Apartamenty są doskonałym miejscem do takiego wypoczynku.

Nasza rodzinka. wycieczka w góry.

Droga do Schroniska w Czechach.

Piękne widoki.

Jeżyk odpoczywa.

Misia też odpoczywa 🙂

Koniecznie zabierzcie kaloszki dla dziecka i…dla siebie też 🙂 Kilka minut od domu jest mała rzeczka, która daje mnóstwo frajdy, nie tylko dzieciom.

Polecam Leśne Apartamenty wszystkim Wam, którzy:

• chcecie pojechać na wakacje z rodziną
  • nie przeszkadza  Wam, że nie ma opcji wyżywienia
  • chcecie poczuć las, naturę, relaks i spokój
  • chcecie żeby Wasze dziecko przebywało w naturalnym otoczeniu i bawiło się cały dzień na dworze
  • nie macie ochoty na intensywne zwiedzanie
  • chcecie poleżeć na leżaku i relaksować się w hamaku
  • chcecie pić poranną kawę na tarasie
  • chcecie spotkać inne rodziny i dzieci (poza sezonem, maj, początek czerwca można spodziewać się mniejszej ilości osób)
  • być może chcecie wynająć całą chatę lub kilka apartamentów by przyjechać tu z przyjaciółmi czy rodziną
  • chcecie posłuchać śpiewy ptaków, pozbierać w lecie jagody

To jest to miejsce, do którego na pewno będziemy wracać.

W tym roku organizujemy Rodzinne wakacje właśnie w Leśnych Apartamentach.

Jeśli macie ochotę zapraszam. Ostatnie miejsce dla rodzica z dzieckiem!

Jeśli nie możecie wybrać się z nami, jedźcie sami. Na pewno będziecie mieli cudowny czas!

Podobał Wam się ten wpis?